Content writer – 5 motive pentru care ai nevoie de unul pentru siteul tău
Știai că articolele de blog reprezintă astăzi cea mai eficientă metodă de a crește traficul unui site, depășind chiar și strategiile SEO bine gândite? Sau că brandurile care postează mai des pe blog obțin un trafic mult mai mare decât companiile care ignoră acest mijloc excelent de promovare?
Nu mai rămâne loc de nicio îndoială, în 2020, conținutul siteului tău nu se poate rezuma doar la prezentarea produselor sau a serviciilor pe care le pui la dispoziția clienților tăi. Ei au nevoie de mult mai mult pentru a căpăta încredere în tine. Oamenii caută povești, răspunsuri și rezolvări ale problemelor cu care se confruntă.
Cu condiția ca acestea să fie bine scrise și explicate pe limba tuturor. Iar dacă te întrebi cât de des ar trebui să postezi pe blog, răspunsul e simplu – depinde de cât de rapid vrei să crești.
De pildă, Huffington Post, unul dintre monștrii internetului, a ajuns la cifre uriașe de vizitatori postând încă din 2013 câte un articol de blog la fiecare 58 DE SECUNDE, și asta doar în primul an. Apoi a mai crescut cu câteva sute de postări pe zi. Un calcul grosso modo ne arată că băieții publicau aproape DOUĂ MII de articole pe zi. Rezultatele acestei munci titanice au început să se vadă destul de repede, ceea ce ar trebui să îți dea de gândit.
Nu spune nimeni să folosești aceeași rețetă, ci doar să te gândești la cât de important este blogul pentru vizitatorii siteului tău, dar mai ales pentru Preamăritul Google. Asta, desigur, dacă nu cumva visezi la prima poziție din a doua pagină, acolo unde sunt ascunse cele mai multe cadavre, vorba celebrului banc.
Iar pentru un conținut de calitate ai nevoie de un content writer priceput. Iată câteva avantaje pe care le vei avea de pe urma colaborării cu un specialist al cuvintelor.
#1 – Îți va aduce trafic organic pe site
Sunt suficiente un mic keyword research și un strop de inspirație pentru a răspunde celor mai arzătoare întrebări „la modă”, pentru a face un tutorial sau pentru a descrie pe larg metoda de utilizare a unui produs. Principiul e cât se poate de clar – cu cât un content writer va surprinde mai multe teme de interes pe care le va dezbate în articolele publicate pe blog, cu atât mai mulți potențiali clienți vor ateriza pe siteul tău. Cu cât mai multe vizite, cu atât mai multe vânzări. End of story.
#2 – Te va scuti de timp pierdut
Pariez că ai zeci de idei care așteaptă să ajungă la clienții tăi. Totuși, de câte detalii poți avea grijă, când ziua are doar 24 de ore, iar ăștia ne mint că e musai să dormim măcar opt dintre ele? Lăsând gluma la o parte, timpul economisit cu plasarea sarcinii de a avea grijă de blog unui content writer va fi unul suficient de generos pentru a te putea ocupa de alte aspecte importante ale afacerii tale.
#3 – Va da valoare conținutului
Sigur, oricine poate înșira câteva cuvinte, sperând la un content de calitate. În plus, multe dintre tool-urile de SEO sunt, măcar parțial, gratuite. Altfel spus, oricine poate avea impresia că este un content writer iscusit. În realitate, lucrurile stau puțin diferit. Dacă vrei un conținut captivant, orientat către nevoile clienților tăi, cu o abordare inteligentă și subiecte interesante pentru cititori, te afli în fața unei provocări. Aici intervine un expert al cuvintelor.
#4 – Te va ajuta să ții pasul cu competitorii
Cu tot mai multe companii care intră în „hora” marketingului bine făcut, conținutul siteului tău trebuie să țină pasul cu o competiție din ce în ce mai acerbă. Un content writer agil va fi gata să scrie în numele tău articole originale și convingătoare, ceea ce te va ajuta să câștigi teren în fața brandurilor cu care te întreci.
#5 – Va ridica standardele echipei
Creativitatea este, probabil, cea mai importantă abilitate a echipei de marketing. Un content writer ingenios îi va determina și pe ceilalți angajați care se ocupă cu promovarea brandului să își crească eforturile pentru a avea cele mai bune rezultate. Până la urmă, performanța vine tocmai din depășirea propriilor limite.
Desigur, despre plusul adus de un content writer într-o companie mai sunt multe de spus. Dacă măcar unul dintre avantajele colaborării cu un creator de conținut te-au pus pe gânduri, înseamnă că a venit momentul să ne cunoaștem.
Eu sunt Fadia, încântată să pot scrie pentru brandul tău!
😁